Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання, що оцінювання здійснюється на різних етапах виконання проекту, ознайомилися з різними формами оцінювання діяльності учнів на всіх трьох етапах. було створено вхідну анкету, яка є прикладом оцінювання готовності учня до початку проекту. Ознайомилася з прикладами, переглянула інструменти для підсумкового оцінювання роботи. Формуюче оцінювання дозволяє помітити прогалини в навчанні та ліквідувати їх, допомагає створити ситуацію успіху, кожному учню стати успішним, створила документи для диференційованого навчання учнів для обдарованих дітей та слабкіших дітей, і посприяла мотивації до навчання предмету.
четверг, 14 декабря 2017 г.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
-
Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів? Використанн...
-
Тест за проектом "Збереження паливних мінеральних ресурсів " Загрузка...
-
З усього того, чому я навчалася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде розвинути навички навчання...
Комментариев нет:
Отправить комментарий