четверг, 14 декабря 2017 г.

Модуль № 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання, що оцінювання здійснюється на різних етапах виконання проекту, ознайомилися з різними формами оцінювання діяльності учнів на всіх трьох етапах. було  створено вхідну анкету, яка є прикладом оцінювання готовності учня до початку проекту. Ознайомилася з прикладами, переглянула  інструменти для підсумкового оцінювання роботи. Формуюче оцінювання дозволяє помітити прогалини в навчанні та ліквідувати їх, допомагає створити ситуацію успіху, кожному учню стати успішним, створила документи для диференційованого навчання учнів для обдарованих дітей та слабкіших дітей, і посприяла мотивації до навчання предмету. 


Комментариев нет:

Отправить комментарий